השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    נמצאים בגבעתיים ואין לכם מכונת כביסה?

    בעיר גבעתיים גרים לא מעט אנשים מאוכלוסיות שונות. למשל, משפחות עם ילדים, זוגות צעירים, סטודנטים הלומדים במכללות והאוניברסיטאות בסביבה, אנשים מבוגרים ועוד. לכל אחד מסיבותיו, מתישהו יצטרך לכבס את בגדיו, בין אם מכונת הכביסה התקלקלה, אין מכונת כביסה בבית בכלל, או פשוט לנקות בגד חשוב בלי סיכוי שהוא ייהרס. אז אם אתם מחפשים מכבסה גבעתיים שתיתן לכם שירות מצוין, כביסה איכותית וריחנית וכל זה במחירים הוגנים, אוקיינוס היא המכבסה בשבילכם!

    אצלנו מוצעים מגוון שירותי ניקוי

    כשאתם מחפשים מכבסה גבעתיים האולטימטיבית עבורכם, ודאי עולות לכם מספר שאלות. למשל, האם אחרי הכביסה מתבצע גם ייבוש? והאם אחריו יש אפשרות לגיהוץ הבגדים? האם ישנם שירותים נוספים מלבד ניקוי הבגדים, כמו ניקוי וילונות? אז לכל זאת ועוד, התשובה היא חד משמעית- כן! אנחנו באוקיינוס ג.ת מבצעים כל שירות כביסה החל מלכבס את הבגד כך שיהיה ריחני ונעים, אל ייבוש שאינו הורס את הבד ושומר על צבע הבגד ולא מכווץ אותו ועד לשירותי הגיהוץ. תוכלו להנות משירותים נוספים כמו ניקוי יבש, ניקוי שטיחים ווילונות,  טיפול קפל על ועוד.

    ניקוי יבש – שומרים על הסביבה

    על אף השם המבלבל, ניקוי יבש אינו יבש! ניקוי יבש אינו כולל מים ולכן הוא שונה מכביסה רגילה. החומרים בהם היה שימוש לניקוי יבש השתנו כמה וכמה פעמים. למשל, בתקופה הרומית, שם עלו על שיטת ניקוי יבש, השתמשו בנפט. כיום, החומר הנפוץ ביותר הינו פלכלורואתילן. החומר מורכב מחומרים שלא טובים לעור האדם ולעבוד איתו יכול לעשות נזק בלתי הפיך. לכן, אוקיינוס מכבסה גבעתיים משתמשת בחומר שנקרא GREENEARTH אשר עשוי מסיליקון נוזלי. בשימוש בסיליקון נוזלי נעשה גם בשמפו וסבונים אחרים, ומנקה את הבגד, משאיר ריח טוב ומשאיר את הבד נעים, וכל הטוב הזה- שזהו חומר שאינו מזיק לסביבה.

    אוקיינוס ג.ת הינה מכבסה שעובדת שנים עם מוניטין גבוה ומאות לקוחות שחוזרים פעם אחר פעם. זאת, בזכות השירות הנדיב והמדויקת, איכות הבד לאחר הטיפול, מגוון שירותים בתחום ניקיון בגדים ובדים וכמובן מחירים משתלמים גורמים לאוקיינוס ג.ת להיות מספר אחת בתחום.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      מכבסה בתל אביב 24 שעות

      איך בוחרים מכבסות בתל אביב על מנת לבחור במקום הנכון לבצע בו את ניקיון וחידוש הבגדים יש לתת את הדעת על(...)
      המשך קריאה

      כביסה בצורה אקולוגית

      רמת גן, העיר ששוכנת במרכז הארץ הצמודה לתל אביב, הינה עיר מרובת תושבים בעלת אוכלוסיות מגוונות בה. העיר ידועה בשלל(...)
      המשך קריאה

      פנו אלינו עוד היום וקבלו שירותי כביסה ברמת גן

      חסרה לכם מכונת כביסה בבית? רוצים לכבס את השמלה החדשה שלכם מבלי שתיהרס? התקלקלה לכם מכונת הכביסה בבית? אל חשש,(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני