השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    מכבסה לבתי מלון

    ניקוי יבש הנו תהליך שמשלב פעולה מכנית עם היעילות של חומר ממס.

    באוקיינוס אנו מנקים בהליך ניקוי יבש בחומרים אקולוגים ידידותיים לסביבה ולא מזהמים – ראה הרחבה בנפרד.

    ככלל, היום נמצא בשימוש המכבסות בישראל בתהליך הניקוי היבש החומר פרכלורואתילן שהוכח לגביו שהוא מסרטן את המשתמשים בו, מזהם את מי התהום והסביבה, אינו ידידותי לסביבה ופולט רעלים מסוכנים וכן גורם נזק ואי נוחות ללקוחות אשר לובשים בגדים שעברו טיפול בפרכלוראתילן כגון גירודים, גירויים בעור, אדמומיות, בחילות והקאות משיירי ריח על הבגדים ועוד.

    מכונת ניקוי יבש תל אביב דומה למכונת כביסה, אבל היא גדולה יותר ומשתמשת במערכת לולאה סגורה: מתבצעת השבה של החומר הממס, הוא עובר סינון ונעשה בו שימוש חוזר במחזור הניקוי הבא.

    באוקיינוס אנו מקפידים על שימוש וטיפול אחראיים ומעורבים בחומרים ממסים, מסוג סילוקסן (סיליקון) בתהליך Green Earth Cleaning.

    על מנת להגן על העובדים והלקוחות כאחד וגם לצורך הגנה על הסביבה.

    סילוקסן (סיליקון)הוא החלופה הטובה ביותר הקיימת היום לפרכלוראתילן.

    כביסה, ניקוי רטוב, הוא תהליך המשלב מים וחומרי ניקוי.

    המפעל שלנו מצוידים במכונות שמשתמשות ב'מים' כפתרון הניקוי הראשי.

    תהליך זה מבוסס על ארבעה מרכיבים, המהווים את אבני היסוד של תהליך כביסה יעיל:

    • הפעולה המכנית
    • חומרי כביסה
    • טמפרטורה
    • הזמן המוקצה לכל מחזור כביסה

    אנו משתמשים במבחר בלעדי של חומרי כביסה אשר מטהרים את הבד, מסירים ממנו את השומן ומרככים אותו.

    מכבסת אוקיינוס הנותנת שירותי כביסה באזור רמת גן והסביבה, נותנת שירות גם בתור מכבסה לבתי מלון. אורחים שמגיעים לבתי מלון משתמשים באופן תדיר בפריטים שצריכים לעבור לאחר מכן ניקיון יסודי. מצעים, מגבות, חלוקים, מפות ווילונות צריכים לעבור כביסה באופן תדיר, מהיר ואיכותי לצורך שימוש חוזר על ידי אורחים חדשים. לשם כך יש צורך במכבסה המבינה את הצורך הזה ומעניקה שירות מהיר ואיכותי.

     

    מכבסה לבתי מלון: מה נדרש מצוות עובדיה המכבסה

     

    • שירותי כביסה הם צורך הכרחי של בתי מלון. לצורך שמירה על היגיינה של בית המלון והאורחים נדרש ביצוע מלאכת הכביסה באופן מהיר, שוטף ואיכותי.
    • לרוב מדובר על שירות יום יומי הכולל את איסוף הכביסה על ידי המלון, איסוף על ידי המכבסה, ניקוי הכבסים והחזרתם כאשר הם נקיים, מגוהצים ומקופלים.
    • בנוסף, המלון בדרך מעניק שירותי כביסה לבגדי האורחים, כמובן למי שחפץ בכך. גם בגדים אלו נשלחים לאותה המכבסה.
    • מדובר על כמויות גדולות של כבסים ובכדי לעמוד בסדר גודל כזה יש צורך במקום מתאים, במכונות כביסה שיכולות להתמודד על נפח עבודה גדול וגם לעמוד באיכות ובמהירות הנדרשת. בנוסף דרושה כמות גדולה של צוות עבודה מיומן ומהיר בכדי לעמוד בדרישות העבודה.
    • שירותי המשלוחים של המכבסה איתה עובדים צריכים להיות מדויקים מבחינת זמנים ומהירים בכדי להספיק את כל תהליך הכביסה יום ביומו.
    • בניגוד למכבסות הנותנות שירותי כביסה ליחידים, מכבסה הנותנת שירותים לבתי מלון לא נמצאות בכל מקום. בשביל למצוא את המכבסה הטובה יש לבצע חיפוש דרך בעלי עסקים דומים או קל יותר דרך האינטרנט ולהתרשם קודם כל מהגוון הקיים באזורכם ומהשירות הניתן על ידי אותה מכבסה.

     

    היכן ניתן למצוא מכבסה לבית מלון ברמת במרכז

    מכבסה לבתי מלון היא מכבסת אוקיינוס. אנחנו מספקים שירותי כביסה לכל דורש וגם לבתי מלון אשר מעוניינים בשימת דגש על איכות, מקצועיות ושירות מצוין ומהיר כמו שנדרש על ידי בתי מלון.

    הכביסה אצלנו יוצאת נקייה כמו חדשה בזכות החומרים האיכותיים שלנו וצוות העובדים המסור.

    פנו היום לקבלת פרטים.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      מכבסה לבתי מלון

      ניקוי יבש הנו תהליך שמשלב פעולה מכנית עם היעילות של חומר ממס. באוקיינוס אנו מנקים בהליך ניקוי יבש בחומרים אקולוגים ידידותיים(...)
      המשך קריאה

      הסרת כתמים, הלבנה וצביעה

      טכניקות הסרת הכתמים שבהן אנו משתמשים הן טכניקות בלעדיות למפעל שלנו. הטכניקות כוללות שימוש בחומרים ייחודיים כדי לטפל בהסרה של כל(...)
      המשך קריאה

      טיפולים עדינים

      היום, רבים מהפריטים עשויים מקטגוריית סיבים אחת בלבד או מתערובת של סיבים טבעיים, סינתטיים ומלאכותיים שונים. אנו מטפלים בסיבים עדינים, כגון(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני