השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    חשוב לנקות את השטיחים שלכם

    השטיח, פעמים רבות, הוא לב הבית. השטיח המרכזי בדרך כלל יהיה ממוקם במרכז סלון, ויהיה בעל צבעים ועיטורים שונים, ולא מעט פעמים יהיה בעל סיפור. היות והוא מרכז בית, אנשים רבים דורכים עליו, עם נעליים ויחפים, אוכלים ושותים בקרבתו וילדים משחקים עליו. עם הזמן השטיח מתלכלך ומתחיל לאבד את הצבע שלו, ואם חושבים מה לעשות – לקנות כבר אחד חדש או לשמור את השטיח? לאוקיינוס פתרון עבור בעיה זו. המכבסה המפורסמת ברמת גן מציעה שירות ניקוי שטיחים במרכז, באיכות הטובה ביותר כך שהשטיח יצא כמו חדש.

    איפה אוכל למצוא ניקוי של שטיחים באיזור המרכז?

    ניקוי איכותי ונכון של השטיח יגרום לו להראות כמו חדש ובד השטיח יהיה נעים וירגיש כאילו הוא נקנה כעת. ניקוי נכון ימנע מהשטיח להראות בזמן הקרוב מאובק ומלוכלך, והצבע של השטיח ישמר טוב. באוקיינוס ג.ת מנקים שטיחים מכל סוגי הבתים- כותנה, משי, צמר ועוד. לכל בד, חומר מותאם אישית לניקוי השטיח. הניקיון מתבצע באמצעות שיטות חדשניות ששומרות על איכות השטיח. ניקוי שטיחים במרכז מחומרים טבעיים באיכות מעולה תוכלו להשיג אצלנו באוקיינוס ג.ת.

    שירותי ניקיון נוספים ואיכותיים

    ניקיון שטיחים במרכז אינו השירות היחידי שאנו מציעים במכבסה. מבין השירותים שאוקיינוס ג.ת מציעים תוכלו למצוא טיפול קפל על, ניקיון ווילונות, הסרת כתמים נקודתיים, טיפול בקרדית האבק ועוד. השירות שאנחנו מספקים אותו הכי הרבה הוא כביסה מאלף עד תו. השירות מתחיל מהרגע שתפקידו את בגדיכן במכבסה. הם יכנסו למכונת כביסה, ויתנקו בעזרת חומרים טבעיים בלבד, משם למייבש הכביסה שיגרום לבגדים לצאת יבשים וללא פגע (מה שקורה פעמים רבות כששמים בגד במייבש) ולבסוף הבגדים יעברו גיהוץ שלא ייתן לכם חשק ללבוש את הבגד מרוב שהקיפול מדויק

    על המכבסה אוקיינוס

    קיימות לא מעט מכבסות במרכז שמציעות שירותים דומים, אך מעטות הן כמו אוקיינוס המכבסה בעלת המוניטין הגבוה, עשרות הלקוחות המרוצים והתוצאות בפועל גורמות למכבסה להיות מהמובילות בשוק. אז לפעם הבאה שתחשבו על ניקיון שטיח או פשוט שירותי כביסה במרכז- אוקיינוס ג.ת היא המכבסה בשבילכם!

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      ניקוי יבש רמת גן - מרכז והסביבה

      תושבי המרכז המחפשים שירותי ניקוי יבש רמת גן או תל אביב הם מקומות טובים להתחיל בהם את החיפוש. אזורים אלה(...)
      המשך קריאה

      כיצד למצוא ניקוי שטיחים מומלץ במרכז?

      שטיח הוא חלק מרכזי מאוד בבית. מעבר לעובדה שהוא בולט לעין, בשל המיקום שלו, הצבעים או גודל השטיח, נעשה בו(...)
      המשך קריאה

      מכבסה בשירות עצמי גבעתיים

      הבגדים המצויים אצלנו בארון נחלקים לשני סוגים: בגדי היום יום הפשוטים ובגדי הערב. האחרונים הם בדרך כלל בגדים יקרים, כך(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני