השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    הניקוי היבש והפתרון האקולוגי שלנו

    ניקוי יבש: סקירה היסטורית קצרה

    דרך ארוכה מתקופת האימפריה הרומית וטרפנטין

    ניקוי יבש אינו באמת יבש; מדובר בניקוי בנוזל שאינו מים. חנויות הניקוי ה'יבש' הראשונות היו החנויות לניקוי בדים ברומא העתיקה, שבהן ילדים ניקו את הטוגות העשויות צמר בעזרת שתן (המציאות אכן עולה על כל דמיון).

    ניקוי יבש מבוסס נפט נולד בעקבות תגלית מקרית בסוף המאה ה-17, כאשר ג'ן בפטיסט ג'ולי שפך בטעות טרפנטין על מפה שהייתה מוכתמת בכתמים שהתקבעו בבד, וכל אחד מהכתמים שבהם נגע הטרפנטין נעלם. בהמשך, בעקבות בעיות של שריפות ופיצוצים במפעלי נפט, פותח בשנת 1928 נפט פחות דליק, חומר ממס בשם Stoddard. נקודת ההתלקחות הנמוכה יותר של החומר הזה הפכה אותו לחומר הממס המועדף בשנות החמישים.

    בשנות הארבעים, פרכלורואתילן הוצג כחלופה 'בטוחה יותר' לחומר הממס Stoddard מכיוון שאינו דליק. הוא הפך במהירות לחומר הממס המועדף בענף בשנות השמונים. במשך זמן רב, העוסקים בניקוי יבש לא ראו בשימוש בפרכלורואתילון וסילוקו מקור לדאגה. בעקבות חשיפת הסיכונים הבריאותיים והסביבתיים החמורים הטמונים בפרכלורואתילן, הוכנסו לשימוש אמצעי בטיחות תעשייתיים ורגולטוריים רבים בשנות השבעים והשמונים, אך היה זה מאוחר מדי. שיטות העבודה המסוכנות כבר גרמו לזיהום, אשר עלה לתעשיית הניקוי היבש כסף רב ופגע קשות במוניטין שלה.

    אנשי איכות הסביבה, מדענים, פוליטיקאים, אנשי מקצוע בתחום הבריאות, רגולטורים ולקוחות – כולם מסכימים. אין ברירה אלא למצוא חלופה בטוחה לפרכלורואתילן. מדינת קליפורניה אסרה לא רק את השימוש בחומר, אלא גם רכישת מכונות שמשתמשות בו. מדינות נוספות רבות – 40 מדינות-בודקות את האפשרות לנהוג באותו אופן.

    הפתרון שהתעשייה מחכה לו.

    תהליך הניקוי GreenEarth משתמש בסיליקון נוזלי במקום בחומרים פטרוכימיים. סיליקון, שהוא למעשה חול נוזלי, אינו מסוכן ואינו רעיל לסביבה. כאשר הוא נפלט לסביבה, סיליקון מתפרק באופן בטוח לשלושת המרכיבים הטבעיים שממנו הוא עשוי: חול (SiO2), כמויות מזעריות של מים ופחמן דו-חמצני. פירושו של דבר שזהו חומר בטוח עבור האוויר, המים והקרקע שלנו.

    GreenEarth בטוח גם לבני אדם. ניתן אפילו לשפשף אותו על גבי העור ללא סכנה. למעשה, סביר להניח שאתה כבר עושה זאת. סיליקון נוזלי הוא המרכיב הבסיסי של סוגים רבים של שמפו, מרכך שיער, וקרמים שנמצאים בשימוש יומיומי.

    מכיוון שבגדים שמנוקים בשיטת GreenEarth אינם נרחצים בפרכלורואתילן או בממסים אחרים העשויים מחומרים פטרוכימיים, הם חוזרים מהכביסה רעננים ונקיים, ללא הריח הלא נעים האופייני לניקוי יבש. שיטת GreenEarth גם מטפלת בבגדים בעדינות רבה. ניתן ממש לראות ולחוש את ההבדל. הצבעים לא דוהים והבדים הלבנים לא הופכים לאפורים או צהובים כמו בניקוי היבש המסורתי, אפילו אחרי ניקוי חוזר ונשנה. גם התחושה טובה יותר. הבדים חלקים ועדינים כמשי והסוודרים חוזרים להיות רכים וגמישים.

    ישנה סיבה מדעית למראה והתחושה המשופרים של הבגדים בשיטת GreenEarth

    סיליקון נוזלי אינו פעיל מבחינה כימית. פירושו של דבר שלא נוצרת תגובה כימית בינו לבין סיבי הבד. הוא פשוט נושא את הדטרגנט אל הבגדים ומסלק בעדינות את הלכלוך והשמן. מדובר בחומר קל משקל ובעל מתח פנים נמוך מאוד, מה שמאפשר לו לחדור בעדינות אל סיבי הבד ולשטוף החוצה את הלכלוך באופן שמים או פרכלורואתילן אינם מסוגלים לעשות. כך הוא מנקה מבלי להיות שוחק או אגרסיבי, מבלי לשטוף החוצה את הצבעים ומבלי לגרום נזק לעיטורים. זו הסיבה לכך שמדובר בחומר ניקוי ירוק בטוח ואפקטיבי, אפילו עבור פריטי הביגוד העדינים ביותר. חרוזים, תחרה עדינה, משי, קשמיר ועוד ועוד – עם GreenEarth תוכל אתה יכול להיות שקט. ובניגוד לשיטות ניקוי רבות אחרות, התהליך של GreenEarth גם לא יגרום לכיווץ.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      היתרונות של GREENEARTH

      טוב יותר לסביבה. טוב יותר לבגדים. ללא teas שיטת GreenEarth היא יותר מאשר אלטרנטיבה בטוחה מבחינה אקולוגית לפרכלורואתילן. למעשה, היא טובה(...)
      המשך קריאה

      מדוע ניקוי יבש בשיטת GreenEarth טוב יותר עבורך?

      ידידותי לאף האם תהית אי פעם מדוע לבגדים שאתה מביא הביתה מניקוי יבש רגיל יש ריח מתקתק מוזר? זהו ריח המשקעים(...)
      המשך קריאה

      הניקוי היבש והפתרון האקולוגי שלנו

      ניקוי יבש: סקירה היסטורית קצרה דרך ארוכה מתקופת האימפריה הרומית וטרפנטין ניקוי יבש אינו באמת יבש; מדובר בניקוי בנוזל שאינו מים. חנויות(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני