השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    מדוע ניקוי יבש בשיטת GreenEarth טוב יותר עבורך?

    ידידותי לאף

    האם תהית אי פעם מדוע לבגדים שאתה מביא הביתה מניקוי יבש רגיל יש ריח מתקתק מוזר? זהו ריח המשקעים של חומרים פטרוכימיים. עבור מרבית האנשים הריח פשוט לא נעים, אך אצל אנשים שסובלים מאסתמה או מרגישות לריחות – הוא עלול לגרום למחלות.

    הפתרון של GreenEarth שקוף וחסר ריח לחלוטין, כך שהבגדים שלך יריחו רעננים ונקיים, ללא 'ריח של ניקוי יבש'.

    ידידותי לעור

    החומר של GreenEarth כל כך בטוח, שניתן לשפשף אותו על גבי העור. למעשה, סביר להניח שאתה כבר עושה זאת. זאת מכיוון שהתהליך של GreenEarth משתמש בסיליקון נוזלי טהור – אותו מרכיב בסיסי שניתן למצוא בכל שמפו, מרכך שיער, קרם ודאודורנט שנמצאים בשימוש יומיומי.

    אלרגיות או עור רגיש? אל דאגה. GreenEarth אינו אלרגני ואינו גורם לגירויים. והיתרון הגדול ביותר – הוא מותיר את הבד חלק כמשי, ללא חשמל סטטי. צמר אינו מגרד. סוודרים רכים ונעימים. הבדים נופלים שוב בצורה יפה. הבגדים פשוט מעניקים תחושה טובה.

    ידידותי לבני אדם

    החומר הכימי הנפוץ ביותר לניקוי יבש היום הוא פרכלורואתילן, חומר כימי רעיל ומסוכן, המסווג כחומר שעלול לסרטן. לדברי המשרד לאיכות הסביבה של ארה"ב, חשיפת-יתר לפרכלורואתילון עלולה לגרום גם לכאבי ראש, סחרחורות, גירויים בעור ובעיניים והשפעות נוספות על הבריאות, לרבות סיכון גבוה יותר לחלות בסרטן. קשישים, ילדים ונשים בהריון פגיעים במיוחד.

    אנשים שעובדים או מתגוררים סמוך לחנות ניקוי יבש של GreenEarth יכולים להסיר דאגה מלבם. אין סכנה בעבודה עם החומר של GreenEarth, בסילוק שלו או בשאיפה שלו.

    תוצאות הבדיקות שלנו מוכיחות זאת!

    יותר מ-30 מיליון דולר הושקעו בבדיקות ומחקרים שנעשו באופן התנדבותי, על מנת להוכיח שהפתרון של GreenEarth בטוח עבור כדור הארץ, עבור ניקוי יבש ועבור בני אדם. מעוניין במידע נוסף? דף המידע שלנו מכיל נתונים רבים על דגימות האוויר וזרם הפסולת שלנו, על מחקרים העוסקים בטיפול בבדים וכן על בדיקות בריאות ובטיחות. לא תמצא שיטת ניקוי יבש אחרת שמשתפת מידע בצורה כה פתוחה וכנה.

    כמו כן, כדאי לדעת שמזה 40 שנה הסיליקון המשמש את תהליך הניקוי היבש של GreenEarth משמש באופן בטוח מגוון רחב של יישומים צרכניים – מכלי בישול ועד מוצרי קוסמטיקה וטיפוח. תוצאות מחקרים מדעיים במשך עשרות שנים מוכיחות את בטיחות החומר בכל שימושיו הרבים.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      היתרונות של GREENEARTH

      טוב יותר לסביבה. טוב יותר לבגדים. ללא teas שיטת GreenEarth היא יותר מאשר אלטרנטיבה בטוחה מבחינה אקולוגית לפרכלורואתילן. למעשה, היא טובה(...)
      המשך קריאה

      הניקוי היבש והפתרון האקולוגי שלנו

      ניקוי יבש: סקירה היסטורית קצרה דרך ארוכה מתקופת האימפריה הרומית וטרפנטין ניקוי יבש אינו באמת יבש; מדובר בניקוי בנוזל שאינו מים. חנויות(...)
      המשך קריאה

      מדוע ניקוי יבש בשיטת GreenEarth טוב יותר עבורך?

      ידידותי לאף האם תהית אי פעם מדוע לבגדים שאתה מביא הביתה מניקוי יבש רגיל יש ריח מתקתק מוזר? זהו ריח המשקעים(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני