השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    פנו אלינו עוד היום וקבלו שירותי כביסה ברמת גן

    חסרה לכם מכונת כביסה בבית? רוצים לכבס את השמלה החדשה שלכם מבלי שתיהרס? התקלקלה לכם מכונת הכביסה בבית? אל חשש, כי מצאנו לכם מכבסה ברמת גן שתעמוד לשירותכם לכל דבר שתרצו. גם אם מדובר בכמויות כביסה גדולות או קטנות, בגדים לבנים וצבעוניים או אפילו אם תצטרכו ניקוי יבש- אוקיינוס יעמדו כאן לשירותכם. במכבסה נמצאת במתחם הבורסה, שם רבים מתושבי רמת גן עובדים, כך שבדרך לעבודה אתם יכולים לשים את הכביסה, ובדרך חזרה מהעבודה- פשוט לקחת אותה חזרה!

    אם אתם מחפשים מכבסה בעיר רמת גן – פנו אלינו

    בגדים רבים בעלי בד עדין, הכוללים פלסטיק או בעלי צבעים ועיטורים רבים- נהוג לכבס בניקוי יבש. רק שניקוי יבש- אינו באמת יבש- פשוט הנוזל שמשתמשים בו אינו מים. ברומא העתיקה נהגו להשתמש בנפט, אך לפני כמאה שנים שהבינו שחומר זה הוא דליק ובעל שימושים רבים- הוא הוחלף לפכלורואתילן. החומר החדש אמנם אינו דליק ובין בו שימושים רבים- אך אינו בריא לעור הגוף שלנו, והשימוש בו בזמן ניקוי יבש הינו מסוכן. במדינות כמו קליפורניה אוסרים את השימוש בחומר זה. לכן, אנחנו באוקיינוס – מכבסה ברמת גן שדואגת קודם כל לבריאות הלקוחות, משתמש בחומר שנקרא GreenEarth אשר מקורו בסיליקון נוזלי- אותו החומר ממנו עשויים שמפו לשיער וסבונים שונים. לחומר זה אין השפעה על העור, וגורם לבגד להיות נקי, מריח טוב בעל בד נעים.

    כל מה שקשור לכביסה

    פעמים רבות אנו מחפשים מכבסה ליד הבית בעלת כל שירותי הכביסה. במידה והינכם מחפשים מכבסה ברמת גן אז אוקיינוס הינה המכבסה בשבילכם. במכבסה אנחנו דואגים מלבד ניקוי יבש, גם לשירותי כביסה, טיפול מונע קמטים לבגדים, ניקוי בדים עדינים כמו פשמינה, קשמיר, משי ועוד שירותים רבים.

    מלבד כביסה

    ישנן הרבה מכבסות רבות במרכז, אך מעטות הן כמו אוקיינוס. אנו במכבסה מקיימים מגוון שירותים נוספים מלבד כביסה. השירותים שלנו כוללים גיהוץ בגדים לאחר כביסה, ניקוי וילונות, ניקוי שטיחים, ניקוי יבש, טיפול נגד עש ועוד. כל דבר הקשור בניקוי, יבוש וגיהוץ בגדים- הבחירה שלי, רק אוקיינוס ג.ת.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      פיתוח החדשנות

      קידום חדשנות אוקיינוס תגברה לאחרונה את צוות המחקר והפיתוח שלה על מנת לעודד חדשנות ושיפורים בתוך הקבוצה. עידוד החדשנות, בדיקות ושיפור עצמי,(...)
      המשך קריאה

      נמצאים בגבעתיים ואין לכם מכונת כביסה?

      בעיר גבעתיים גרים לא מעט אנשים מאוכלוסיות שונות. למשל, משפחות עם ילדים, זוגות צעירים, סטודנטים הלומדים במכללות והאוניברסיטאות בסביבה, אנשים(...)
      המשך קריאה

      מכבסה גבעתיים

      המכבסות של היום הן לא המכבסות של פעם. אם פעם היה מדובר במקום הכולל מכונות כביסה גדולות ומסורבלות אשר יודעות(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני