השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    אצלנו תמצאו לא רק שירותי כביסה

    לניקוי בדים ובגדים חשיבות גבוהה. ניקיון שומר עד איכות הבד וגורם לו להיות נעים יותר, שומר על הבד שיהיה ללא קטמים או סימנים שיעידו על לכלוך או חוסר טיפול וגורם לבעל הבגד או הבד לטפח את עצמו בכך שהוא דואג לבדים שלו. יחד עם זאת, לא כל הבדים הינם נגישים לניקיון. בעיה ידועה בתחום הבדים היא שישנם סוגים של בדים שכביסה ומים חמים הורסים אותם. לכן, בדיוק בשביל מקרים כאלו, ניקוי יבש יהיה הפתרון. אם אתם מחפשים ניקוי יבש רמת גן ולהיות בטוחים שהבגד יצא נקי ללא תקלות- אוקיינוס היא המכבסה המושלמת.

    ניקוי יבש רק מחומרים טבעיים ואקולוגיים

    למרות השם המבלבל, ניקוי יבש אינו יבש וכולל חומרים שונים שפשוט אינם מים. כבר בימי התקופה הרומית מצאו צורך בניקוי יבש, ואז השתמשו בנפט. עם השנים השתדרגו החומרים ולא מעט פעמים השתנו, אך עדין לרוב החומרים הייתה בעיה של זירום הסביבה וחומר שאינו בריא לעור. ניקוי יבש ברמת גן מתבצע על ידי חומרים טבעיים בלבד, מחומר חדיש הנקרא EARTHGREEN.

    ניקוי יבש רמת גן ממש אינו השירות היחיד שאנו מספקים. במכבסה תוכלו למצוא מגוון שירותים כמו ניקיון שטיחים ווילונות, טיפול נגד עש שהורס את הבגדים, טיפול קפל על השומר על הכפלים בבגדים שלכם כמו חדש וכמובן שירותי כביסה, ייבוש וגיהוץ הבגדים. כמובן שכל שירות שאנחנו מספקים, החומרים הדרושים לטיפול הינן חומרים טבעיים בלבד, שאינם מזיקים לעור הגוף וטובים לבד הבגד.

    המכבסה שלי

    אוקיינוס הינה מכבסה בעלת מוניטין גבוה, ועשרות לקוחות מרוצים שחוזרים פעם אחר פעם. המכבסה ידועה שירות שהיא נותנת- דיוק בזמנים, משולח עד הבית וזמינות תמיד. בנוסף, האיכות של הבגדים אחרי כביסה אצלנו היא איכות הטובה ביותר- בד רך, נעים וריחני. מגוון השירותים שאנחנו מציעים גורם ללקוח לחזור פעם אחר פעם ובכל פעם בבעיה אחרת שהוא זקוק לעזרה. וכל זה במחיר המשתלם וההוגן ביותר ללקוח! הבחירה שלי- רק מכבסת אוקיינוס.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      פיתוח סביבת העבודה

      הקפדה על סביבת עבודה בטוחה ונעימה הבטיחות והרווחה של הצוותים שלנו עומדות בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מקפידים על סביבת עבודה(...)
      המשך קריאה

      מכבסה ברמת גן 24 שעות

      בעבר היו הנשים יורדות אל הנהר כדי לכבס את הבגדים שהספיקו להתלכלך במשך השבוע. מאז התפתחה הטכנולוגיה ובני האדם החלו(...)
      המשך קריאה

      שירותי כביסה עד הבית

      שירותי כביסה עד הבית הופכים פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, ומציעים פתרון נוח וחוסך זמן ליחידים ומשפחות עסוקים. עם עליית(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני