השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    גרים בתל אביב? אין לכם זמן לעשות כביסה?

    העיר תל אביב השוכנת בלב ליבה של מרכז הארץ שופעת אפשרויות רבות. בין אם זה מסעדות ובתי קפה, מקומות לגור, מקומות עבודה ובעלי עסקים. כשתחפשו מכבסה בתל אביב ודאי תמצאו לא מעט מכבסות, ואתם שואלים את עצמכם, איך בוחרים? אז אם אתם מחפשים מכבסה עם שירות אמין והוגן, שתשמור לכם על הבגדים וכל זה במחירים הוגנים- סימן שאתם מחפשים את אוקיינוס. מכבסה המתמחה בכיבוס הבגדים וכל מה שקשור בכך.

    הטיפולים הרבים של המכבסה בתל אביב

    לא מעט מחשבות מעסיקות אתכם בכל הנוגע לכביסה שלכם- האם הבד של הבגד יצא מהכביסה כמו שהוא היה? האם מספקים שירותי ניקוי יבש? האם ישנה אפשרות לגהץ את הבגד? אז לכל השאלות הללו, ושאלות רבות אחרות בתחום, כן! אוקיינוס ג.ת מכבסה בתל אביב נותנת את כל השירותים הללו ללקוחותיה. החל מכביסה בשימוש חומרים טבעיים בלבד שלא הורס את הבגד, שיצא ממנה בריח טוב היישר אל המייבש- שישמור גם כן על בד הבגד ומשם לגיהוץ כך שכל מה שיהיה עליכם לעשות זה לשים את הבגד כמו שהוא חזרה לארון. שירותים נוספים כמו ניקוי וילונות ושטיחים, ניקוי יבש, טיפול נגד עש ועוד רבים מחכים לכם אצלנו במכבסה.

    ניקוי יבש – חדשני, סביבתי, איכותי

    ניקוי יבש, למרות השם המבלבל, אינו חף מנוזלים- פשוט במהלך הניקוי לא משתמשים במים. בתקופה הרומית המציאו את הניקוי היבש ובמקור משתמשים בנפט. במהלך השנים שינו חומרים כל הזמן, בשל שימוש נוסף שנמצא להם ומציאת תכונות שליליות באותם חומרים. כיום, החומר הנפוץ לשימוש בניקוי יבש הוא פלכלורואתילן. חומר זה גם כן מזיק לסביבה, לעור הגוף וגם עבור מי שעובד עם החומר על בסיס יומיומי- שאלו המכבסים במכבסות. אנחנו, אוקיינוס ג.ת מכבסה בתל אביב, רוצים שהלקוחות והעובדים שלנו יהיו בריאים, וכן אנחנו משתמשים בחומר GreenEarth  העשוי מסיליקון טבעי כמו שמפו וסבונים רבים, ששומר על הבד, מנקה את הבגד וכמובן בריח מעולה!

    כשמדובר בשירותי כביסה איכותיים, ריחניים ובעלי שירות מעולה- הבחירה שלי רק אוקיינוס!

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      מכבסות ברמת גן ביאליק

      ישראל ברוכת השמש צריכה להתמודד לא פעם עם פגעי מזג האוויר. אבק, שרב, קרני שמש לוהטות וסופות חול הם רק(...)
      המשך קריאה

      מכבסה בשירות עצמי גבעתיים

      הבגדים המצויים אצלנו בארון נחלקים לשני סוגים: בגדי היום יום הפשוטים ובגדי הערב. האחרונים הם בדרך כלל בגדים יקרים, כך(...)
      המשך קריאה

      מכבסה גבעתיים

      המכבסות של היום הן לא המכבסות של פעם. אם פעם היה מדובר במקום הכולל מכונות כביסה גדולות ומסורבלות אשר יודעות(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני